I. Zagadnienia wstępne

1. Sklep dom-lazienka.pl jest własnością firmy dom-lazienka.pl z siedzibą w Otrębusach, 05-805 Otrębusy, przy ul. Baśniowej 3a (adres korespondencyjny: ul. Baśniowa3A, 05-805 Otrębusy), wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Burmistrza Gminy Brwinów posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 534-23-56-599, REGON: 141584256 (zwaną dalej Sklepem).
2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż wyposażenia łazienek obejmujący m.in. ceramikę sanitarną, baterie, wanny, brodziki, kabiny, panele i zestawy prysznicowe, stelaże podtynkowe, zlewy, meble i akcesoria łazienkowe, technikę grzewczą oraz płytki ceramiczne.
3. Klientami Sklepu mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, a także osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej lecz wyposażone w zdolność prawną. W imieniu osób prawnych i jednostek organizacyjnych wszelkie czynności związane z korzystaniem z usług Sklepu mogą wykonywać wyłącznie osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.
4. Sklep prowadzi swoją działalność zarówno w Polsce jak i zagranicą.
5. Do pełnego korzystania z usług Sklepu Klient powinien korzystać z systemu teleinformatycznego spełniającego co najmniej następujące kryteria:
- dostęp do łącza internetowego
- przeglądarka internetowa

 

II. Oferta sklepu

1. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta, która jest niezależna od odpowiedzialności Sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową.
3. Sprzedawane przez Sklep produkty pochodzą od renomowanych producentów, a podane specyfikacje z materiałów przez nich publikowanych.
4. Niektóre z produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu mogą być w danej chwili niedostępne lub mogą być produktami zamówieniowymi (o czasie realizacji powyżej tygodnia), jeśli zajdzie taka okoliczność Klient zostanie niezwłocznie o niej poinformowany przez pracownika Sklepu.

 

III. Klienci

1. Zamówienia mogą być składane zarówno przez Klientów posiadających swoje indywidualne konto na stronie www.dom-lazienka.pl (Klienci Zarejestrowani), jak również przez Klientów, którzy takiego konta nie posiadają (Nowi Klienci).
2. Utworzenie indywidualnego konta Klienta następuje poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie www.dom-lazienka.pl. W formularzu Klient powinien wskazać następujące dane:
a. imię i nazwisko lub nazwę
b. adres miejsca zamieszkania lub siedziby
c. adres do doręczeń (jeśli jest inny niż adres miejsca zamieszkania lub siedziby)
d. NIP (w przypadku osób dokonujących zakupu na potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej)
e. numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego
f. adres e-mail
g. nazwę identyfikującą Klienta na potrzeby korzystania ze Sklepu (login)
h. hasło
3. Utworzenie takiego konta umożliwia zarejestrowanemu Klientowi składanie zamówień bez konieczności wypełniania formularza zamówienia, śledzenie statusu złożonych zamówień oraz pozwala na oglądanie historii dokonanych zakupów.
4. Klient zobowiązany jest powstrzymać się przed umieszczaniem na stronie internetowej Sklepu treści sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszające prawa osób trzecich.
5. Sklep uprawniony będzie do uniemożliwienia Klientowi korzystania z usług Sklepu w przypadku naruszania przez Klienta postanowień ust. 4 powyżej, a także w przypadku wielokrotnego składania zamówień bez zamiaru ich realizacji.

 

IV. Zamówienia

1. Zamówienie można złożyć, korzystając z formularza na stronie www.dom-lazienka.pl, pocztą elektroniczną na adres zamowienia@dom-lazienka.pl lub osobiście w siedzibie Sklepu.
2. Złożenie zamówienia w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, iż osoba składająca zamówienie jest upoważniona do reprezentowania podmiotu, w imieniu którego zamówienie złożono. Złożenie zamówienia bez stosownego upoważnienia skutkować będzie odpowiedzialnością osoby składającej zamówienie za wszelkie szkody wynikłe z tego faktu.
3. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.
4. Złożenie zamówienia następuje poprzez wykonanie następujących czynności:
a) umieszczenie zamawianego towaru w koszyku zakupów i określenie jego ilości
b) potwierdzenie danych osobowych w przypadku Klientów Zarejestrowanych lub wprowadzenie do formularza danych przewidzianych w pkt III ust. 2 lit a-f niniejszego regulaminu w przypadku Nowych Klientów
c) dokonanie wyboru miejsca dostawy
d) dokonanie wyboru metody płatności
e) akceptację regulaminu i potwierdzenie zamówienia
5. Przesłanie nieprawidłowo wypełnionego formularza nie będzie traktowane jako złożenie zamówienia przez Klienta.
6. W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących przesłanych formularzy odnoszących się do prawidłowości wypełnienia formularza przez Klienta (w szczególności w odniesieniu do danych Klienta) Sklep skontaktuje się z Klientem w celu ich wyjaśnienia. W braku uzyskania od Klienta wyjaśnień Sklep może odmówić potwierdzenia i realizacji zamówienia, o czym Sklep zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Klienta.
7. Klient ma prawo dokonywania zmian w zamówieniu na etapie jego realizacji do momentu przekazania towaru do wysyłki do Klienta z zastrzeżeniem ust. 8.
8. W przypadku gdy zmiana polega na usunięciu produktów z zamówienia lub jego anulowaniu, traktowana będzie jak odstąpienie, o którym mowa w pkt XII regulaminu.
9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana warunków realizacji zamówienia nie może nastąpić po jego przyjęciu do realizacji przez sklep dom-lazienka.pl
10. Zamieszczone na stronach sklepu informacje o towarach są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego. Klient wypełniając formularz zamówienia, składa ofertę kupna określonego towaru oferowanego przez Sklep.

11. Zamówienie składane poprzez formularz sklepu z zaznaczeniem odbioru osobistego jest tylko rezerwacją produktu - rezerwacja nie jest dla konsumenta wiążąca, a więc nie ma on wtedy obowiązku zakupu zarezerwowanego towaru. Umowa wiążąca powstaje w momencie zakupu produktu w siedzibie sklepu.

 

V. Formy płatności

1. Klient, składając zamówienie ma prawo wybrać następujące formy płatności w zależności od własnych preferencji oraz od wybranego sposobu dostawy/odbioru zamówionego towaru:
a) Przelew bankowy - Przelew należności na konto sklepu.
b) Gotówka przy odbiorze - Płatność gotówką przy odbiorze towaru z naszego magazynu lub przy dostawie naszym transportem.
c) Pobranie (Kurier) - Płatność gotówką przy odbiorze paczki (tylko przesyłki kurierskie) za dodatkową opłatą.
2. Sklep każdorazowo informuje Klienta o wysokości opłat związanych z wyborem danego sposobu płatności przed dokonaniem wyboru przez Klienta.
3. W przypadku wybrania przelewu bankowego jako sposobu płatności zamówienie realizowane jest dopiero z chwilą wpłynięcia na konto Sklepu płatności wraz z kosztami wysyłki.

 

VI. Transport

1. Na terenie Polski towar dostarczany jest zarówno transportem własnym Sklepu jak i za pomocą zewnętrznego przewoźnika stosownie do decyzji Klienta.
2. Koszt przesyłki za pomocą przewoźnika zewnętrznego jest uzależniony od rodzaju towaru (rozmiar, waga).
3. Koszt przesyłki transportem własnym sklepu uzależniony jest od rodzaju towaru (rozmiar, waga) oraz od odległości pomiędzy magazynem centralnym a miejscem dostawy.
4. O koszcie dostawy Sklep każdorazowo informuje Klienta na etapie składania zamówienia.
5. Wszystkie przesyłki wysyłane do Klienta są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.
6. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w prowadzonych przez www.dom-lazienka.pl lub jej partnerów punktach odbioru osobistego. W przypadku odbioru osobistego w Otrębusach, przesyłki są dostarczane do wskazanego punktu z magazynu centralnego. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu centralnego, a zamówienie anulujemy.

 

VII. Czas realizacji zamówienia

1. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 7 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta. W takim wypadku zamówienie może zostać zrealizowane w terminie 14 dni.
2. O terminie realizacji zamówienia Klient informowany jest podczas weryfikacji zamówienia (telefonicznej bądź poprzez pocztę elektroniczną), która odbywa się w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.

 

VIII. Gwarancja

1. Towar oferowany przez Sklep może być objęty gwarancją producenta, która jest niezależna od odpowiedzialności Sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową.
2. Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna załączona do produktu.
3. W sytuacji gdy karta gwarancyjna nie została wypełniona przez Sklep, zgłaszając roszczenia z gwarancji należy załączyć dowód zakupu produktu.
4. Na żądanie Klienta Sklep dokona wypełnienia karty gwarancyjnej po przesłaniu jej na adres Sklepu. Zostanie ona niezwłocznie odesłana Klientowi po wypełnieniu.
5. Roszczenia z gwarancji powinny być kierowane do autoryzowanych placówek serwisowych na terenie Polski (wskazane przez producenta lub importera), których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej, na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio do Sklepu.

 

IX. Faktury VAT

1. Do każdego zakupionego w sklepie dom-lazienka.pl produktu dołączana jest faktura VAT lub paragon.
2. W przypadku gdy Klient na etapie rejestracji lub składania zamówienia nie podał numeru NIP wystawiony zostanie paragon.

 

X. Wydanie towaru

1. Chwilą wydania towaru jest moment odbioru produktu z magazynu firmy, a w przypadku gdy towar jest przesyłany do Klienta, moment odbioru produktu od przewoźnika lub przedstawiciela Sklepu, który dostarczył towar (podpis odbiorcy).
2. Dowodem wydania towaru jest dokument wydania lub list przewozowy podpisany przez Klienta.
3. Sklep ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia towaru, które miały miejsce w trakcie przewozu.

 

XI. Odpowiedzialność za wady produktu i niezgodność z umową

1. Odpowiedzialność Sklepu z tytułu wad lub niezgodności z umową zakupionego produktu wynika z następujących przepisów prawa:

a) ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

2. Zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze oraz sporządzenie protokołu szkody z przewoźnikiem w razie stwierdzenia uszkodzeń. Sporządzenie protokołu ułatwia dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika, jednak jego brak nie ogranicza praw Klienta wobec Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową (rękojmia).

3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń transportowych można zgłaszać Sprzedawcy na ogólnych zasadach, niezwłocznie po ich stwierdzeniu, drogą e-mail lub pocztą (dane kontaktowe w rozdziale XVIII).

4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w rozsądnym terminie, udzielając odpowiedzi zgodnie z przepisami prawa. Jeżeli do oceny reklamacji niezbędne jest dostarczenie produktu, Sprzedawca poinformuje Klienta o sposobie i terminie odbioru/odesłania.

5. Reklamacje mogą być składane:
a) w formie pisemnej na adres Sklepu
b) drogą mailową na adres reklamacje@dom-lazienka.pl

6. Jeżeli Klient posiada, może załączyć do reklamacji dokumentację pomocniczą (np. zdjęcia uszkodzeń, protokół szkody). Brak tych dokumentów nie stanowi podstawy do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania ani do jej oddalenia, lecz może utrudniać dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika.

7. Postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, w szczególności w świetle informacji ujawnionych w CEIDG (tzw. przedsiębiorca uprzywilejowany). W zakresie takiej umowy przysługują jej uprawnienia jak Konsumentowi (m.in. rękojmia, prawo odstąpienia, ochrona przed klauzulami niedozwolonymi).

 

XII. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

1. Klientowi będącemu osobą fizyczną, która dokonała zakupu przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)
2. Odstąpienie może nastąpić w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy bez podawania przyczyn.
3. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadku:

a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia,

b) towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

c) towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności,

d) towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

e) nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

f) dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism (z wyjątkiem umowy o prenumeratę),

g) świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależą od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia.

4. Konsument odpowiada wyłącznie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Zwrot towaru powinien nastąpić w sposób zapewniający jego bezpieczne dostarczenie do Sklepu (odpowiednie opakowanie i wypełnienie). Koszt odesłania rzeczy ponosi Konsument, chyba że Sprzedawca wyraźnie zgodził się go pokryć.
6. Adres zwrotu - towar zwracany powinien być przesyłany na adres podany w etykiecie adresowej nadawczej (miejsce z którego produkt został nadany), chyba że przedstawiciel Sklepu pisemnie lub w drodze korespondencji elektronicznej wskaże Kupującemu inny adres.
7. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta w wysokości kosztu najtańszej oferowanej zwykłej metody dostawy, niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Zwrot towaru możliwy jest tylko w przypadku umowy zawartej na odległość.
9. Klient zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania faktury korygującej fakturę potwierdzającą dokonanie transakcji, od której Klient odstąpił.

10. Zwrot możliwy jest tylko w przypadku zakupu konsumenckiego.
11. Przesyłka zwrotna nie może zostać wysłana w opcji pobrania.

 

XIII. Regulamin

1. O konieczności akceptacji regulaminu Klient będzie każdorazowo powiadamiany na etapie składania zamówienia.
2. Regulamin udostępniany jest Klientowi wyłącznie w formie elektronicznej.
3. Klient ma możliwość dokonania wydruku regulaminu, a także dokonania jego zapisu na własnym nośniku danych.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 11.02.2025 r.
5.Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa nabyte Kupujących; do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia. Sprzedawca poinformuje o zmianie Regulaminu poprzez publikację jednolitego tekstu na stronie Sklepu, a Użytkowników posiadających konto – także drogą e-mail.

 

XIV. Dane osobowe - Rodo , Cookies

XIV.1. Administrator danych i kontakt

Administratorem danych osobowych jest dom-lazienka.pl z siedzibą w 05-805 Otrębusy,  ul. Baśniowa 3a NIP: 5342356599, REGON: 141584256 („Administrator”, „Sprzedawca”).

W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z Administratorem pod ww. danymi kontaktowymi.

XIV.2. Zakres przetwarzanych danych

Administrator przetwarza dane niezbędne do realizacji celów wskazanych poniżej, w szczególności: imię i nazwisko, firma (dla zakupów na firmę), NIP, adres zamieszkania/siedziby i adres dostawy, e-mail, telefon, dane zamówienia (produkty, kwoty, płatności), numer konta (w razie zwrotu), historia korespondencji, dane konta Klienta (login), dane techniczne i identyfikatory online (adres IP, identyfikatory cookies/urządzeń).

XIV.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania (art. 6 RODO)

Dane przetwarzamy w następujących celach i na następujących podstawach:

Zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży/konta – obsługa zamówień, płatności, dostawy, reklamacji, konto Klienta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Wypełnienie obowiązków prawnych – m.in. podatkowych i rachunkowych (wystawienie i przechowywanie dokumentów księgowych) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami podatkowymi i o rachunkowości).

Prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO):
a) dochodzenie/obrona roszczeń, zapobieganie nadużyciom, zapewnienie bezpieczeństwa usług i sieci;
b) komunikacja bieżąca, odpowiedzi na zapytania;
c) marketing bezpośredni własnych produktów/usług (w tym dopasowanie treści w oparciu o podstawowe dane zakupowe i historię interakcji – więcej w XIV.10);
d) analityka i statystyka serwisu (agregowana, bez tworzenia daleko idących profili tożsamości).

Zgoda – wyłącznie w zakresie, w jakim poprosimy Cię o zgodę, np. zapis na newsletter, marketing e-mail/SMS (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz na cookies analityczne/marketingowe (zob. XIV.11). Zgodę możesz w każdej chwili wycofać (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania sprzed cofnięcia).

XIV.4. Odbiorcy danych (kategorie)

Dane mogą być przekazywane: operatorom płatności, bankom, firmom księgowym i prawnym, dostawcom IT/hostingu, narzędziom e-commerce i mailingu, firmom kurierskim/przewoźnikom, operatorom pocztowym, dostawcom systemów analitycznych/marketingowych, firmom archiwizującym dokumenty, a także podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Wszystkie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów powierzenia lub jako odrębni administratorzy (np. banki, kurierzy).

XIV.5. Przekazywanie danych poza EOG

Jeżeli w ramach narzędzi IT/analitycznych dojdzie do przekazania danych poza EOG, nastąpi to wyłącznie przy zastosowaniu mechanizmów zgodnych z RODO (np. decyzja stwierdzająca odpowiedni poziom ochrony, Standardowe Klauzule Umowne). Szczegóły dotyczące aktualnych zabezpieczeń udostępniamy na żądanie.

XIV.6. Okres przechowywania danych

Dane kontraktowe i rozliczeniowe – przez czas trwania umowy i następnie do upływu okresów przedawnienia roszczeń oraz obowiązków archiwizacyjnych (co do zasady 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy).

Dane konta Klienta – do czasu usunięcia konta lub braku aktywności przez [ 36 miesięcy] (po czym konto może zostać zanonimizowane/usunięte).

Dane w celach marketingu bezpośredniego na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – do momentu wniesienia sprzeciwu.

Dane przetwarzane na podstawie zgody – do czasu jej wycofania.

Dane niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – do upływu właściwych terminów przedawnienia.

XIV.7. Obowiązek podania danych i konsekwencje braku

Podanie danych oznaczonych jako wymagane jest konieczne do zawarcia i wykonania umowy (realizacji zamówienia). Niepodanie tych danych uniemożliwi zawarcie umowy i realizację świadczeń. Podanie danych dla celów marketingowych i cookies analityczno-marketingowych jest dobrowolne.

XIV.8. Twoje prawa

Przysługują Ci prawa: dostępu do danych, otrzymania kopii, sprostowania, usunięcia („bycia zapomnianym”), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu (w tym wobec marketingu bezpośredniego i profilowania na jego potrzeby), a także wycofania zgody w dowolnym momencie.
Masz też prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, uodo.gov.pl.

XIV.9. Zautomatyzowane decyzje i profilowanie

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji wywołujących skutki prawne wyłącznie w sposób zautomatyzowany. Możemy prowadzić ograniczone profilowanie marketingowe (np. segmentacja według historii zakupów/aktywności) w celu lepszego dopasowania treści – podstawą jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) albo Twoja zgoda, gdy wymagają tego przepisy (np. e-mail/SMS).

XIV.10. Marketing bezpośredni

Możemy kierować do Ciebie komunikację marketingową dot. naszych produktów/usług (np. e-mail/SMS/telefon) – jeżeli mamy do tego zgodę wymaganą przepisami (Prawo telekomunikacyjne/ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną) lub opieramy się na naszym uzasadnionym interesie w przypadku już istniejącej relacji i zgodnej z prawem podstawy kontaktu.

Zgody marketingowe możesz w każdej chwili odwołać (link w stopce e-maila / kontakt z Administratorem). Wniesienie sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego skutkuje zaprzestaniem takiego przetwarzania.

XIV.11. Pliki cookies i podobne technologie

Serwis wykorzystuje pliki cookies oraz podobne technologie (np. local storage, pixel). Cookies to niewielkie informacje tekstowe zapisywane w urządzeniu końcowym użytkownika.

Rodzaje cookies:
a) Niezbędne – konieczne do prawidłowego działania Serwisu (np. utrzymanie sesji, koszyk, konfiguracja prywatności) – podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b/f RODO (wykonanie umowy/uzasadniony interes polegający na umożliwieniu działania serwisu);
b) Funkcjonalne – zapamiętywanie ustawień (język, region) – podstawa: zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
c) Analityczne/statystyczne – pomiar ruchu, wydajności i użyteczności – podstawa: zgoda;
d) Marketingowe/reklamowe – personalizacja reklam, remarketing – podstawa: zgoda.

Zgoda i jej cofnięcie. Przy pierwszej wizycie wyświetlamy baner cookies z możliwością wyrażenia zgody na kategorie niefunkcjonalne. Zawsze możesz zmienić wybory i wycofać zgodę – poprzez [przycisk/odnośnik „Ustawienia cookies” w stopce] lub ustawienia przeglądarki.

Zarządzanie cookies w przeglądarce. Użytkownik może zablokować zapisywanie cookies lub usunąć je z poziomu przeglądarki. Ograniczenie stosowania cookies niezbędnych może wpłynąć na funkcjonalność Serwisu.

Narzędzia zewnętrzne :
– Google Analytics/Ads (Google Ireland/LLC) – analityka/remarketing;
– Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.) – remarketing/analityka;
– Hotjar (Hotjar Ltd.) – analiza zachowań;
– Criteo/RTB House/itp. – reklama behawioralna.
Dostawcy ci mogą przetwarzać ograniczone identyfikatory online (w tym adres IP w formie zanonimizowanej/pseudonimizowanej). Dla transferów poza EOG stosują odpowiednie mechanizmy (zob. XIV.5).

Pliki logów i dane techniczne. Zbieramy standardowe logi serwera (adres IP, znaczniki czasu, informacje o przeglądarce/urządzeniu) – podstawa: uzasadniony interes (bezpieczeństwo i diagnostyka).

Szczegóły dotyczące okresów ważności poszczególnych cookies i pełna lista dostawców są dostępne w [Polityce cookies / menedżerze zgód].

XIV.12. Odbiorcy komunikacji elektronicznej

Wysyłkę newslettera i automatyzacji e-mail/SMS możemy realizować za pośrednictwem dostawców usług komunikacji elektronicznej (np. platformy mailingowe/SMS), z którymi zawarliśmy umowy powierzenia danych.

XIV.13. Media społecznościowe

Na naszych profilach (np. Facebook/Instagram/YouTube) przetwarzamy dane Użytkowników jako współadministrator z dostawcami tych serwisów w zakresie interakcji (polubienia, komentarze, wiadomości). Zasady przetwarzania przez dany serwis określa jego polityka prywatności.

XIV.14. Zmiany klauzuli

W razie zmiany technologii, przepisów lub zakresów przetwarzania możemy zaktualizować niniejszą klauzulę. O istotnych zmianach poinformujemy w Serwisie i – jeśli to adekwatne – e-mailem.

 
 
XV. Prawa autorskie

1. Publikując komentarze lub opinie na stronie internetowej Sklepu, Klient udziela Sklepowi nieodpłatnej licencji do wykorzystania tych komentarzy lub opinii na wszystkich polach eksploatacji przewidzianych w przepisach prawa obowiązujących w dacie umieszczenia danego komentarza lub opinii.
2. Licencja udzielona będzie na okres 10 lat.

 

XVI. Prawo właściwe

We wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają i nie ograniczają uprawnień konsumentów przewidzianych przepisami prawa.

 

XVII. Sąd właściwy

1. W sprawach dotyczących sporów pomiędzy Sklepem a Klientem będącym osobą fizyczną niedokonującą zakupu w celu bezpośrednio związanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, wynikłych z transakcji, do których ma zastosowanie niniejszy regulamin, sądem właściwym jest sąd powszechny wynikający z przepisów prawa.
2. W sprawach dotyczących sporów pomiędzy Sklepem a Klientem innym niż określony w ust. 1, wynikłych z transakcji, do których ma zastosowanie niniejszy regulamin, sądem właściwym będzie sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.

 

XVIII. Kontakt ze Sklepem

1. Wszelka korespondencja a także towar zwracany lub reklamowany powinny być przesyłane na adres Sklepu, chyba że przedstawiciel Sklepu pisemnie lub w drodze korespondencji elektronicznej wskaże Kupującemu inny adres.
2. Klient może kontaktować się ze Sklepem również w drodze formularza umieszczonego na stronie internetowej Sklepu, a także za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

XIX. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich

1. Sklep dom-lazienka.pl nie wyraża zgody na rozwiązywanie sporów konsumenckich w trybie pozasądowym w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

2. Konsument może skorzystać z pomocy właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej; wykaz podmiotów uprawnionych jest dostępny na stronie UOKiK.

3. Konsument może skorzystać z unijnej platformy ODR do internetowego rozwiązywania sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

XX. Postanowienia końcowe

1. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celach informacyjnych i są wyłączną własnością tychże firm.
2. Sklep informuje, iż opisy produktów i ich dane umieszczone na stronie internetowej www.dom-lazienka.pl oparte są na informacjach i zapewnieniach producentów i nie w każdym wypadku Sklep ma możliwość ich weryfikacji. Istnieje zatem możliwość, że opisy i dane nie odpowiadają rzeczywistości. Powyższe zastrzeżenie nie wyłącza odpowiedzialności Sklepu z tytułu rękojmi za wady i niezgodności towaru z umową.
3. Sklep informuje, iż zdjęcia umieszczone przy produktach mogą być zdjęciami aranżacyjnymi, ich zawartość może różnić się od sprzedawanego elementu wyposażeniem, stroną, kolorem. Ponadto płytki i ceramika z różnych dostaw mogą różnić się kolorem i kalibracją.